About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Serdang menjadi gelap

Malam ini 14 Mac, Pekan Serdang dikejutkan dengan kegelapan dengan tiba tiba. Kegelapan yang dimaksudkan ialah blackout bukannya kuasa jahat ataupun sesuatu yang gelap dan pelik, apa apa jelah. Nyamuk nyamuk bersiap sedia untuk menyerang penduduk pekan Serdang ini menyebabkab kegatalan yang serius kepada aku. Walaweh nyamuk, pi la tempat lain, aku dok blogging nih!
Rumah aku sepi tanpa internet, ni pun aku dok blogging pakai windows live writer ja. Tulis then save. Bila ada line wifi baru post. Dem. Rasa nak penyepak laju laju ja bola ping pong tuh. Fuhh ganaih gak aku ni. Cewahh. SmileLani aku dah dapat lesen L, tapi macam takda guna ja. Nak pi kelas memandu pun malas. Macam mana nak habiskan kelas nih. Weh sapa sapa nak teman aku tak ?
7
oh ya,ni lah pekan Serdang ,tapi ni time siang lah. heheSmile

Tuesday 15 March 2011

Powered by Blogger.