About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

cinta sempurna

aku manusia lemah

selalu terjatuh berbeda aku darimu kau berdiri teguh

aku serba tiada, aku kekurangan

dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan

sempurna sifatmu, tulusnya hatimu, jujurnya niatmu, tingginya kesabaranmu

lepaskanlah diriku, kerana aku tabah untuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu

bukan aku tak pernah, mengerti dirimu ku sanjung setia kata cinta kau berikan aku

hilangkan rasa itu, akhirkan semua dan bila kau sedar aku hilang dari kewujudan

sempurna sifatmu, tulusnya hatimu, jujurnya niatmu, tingginya kesabaranmu

lepaskanlah diriku, kerana aku tabah untuk menanggung sebuah cinta sempurna darimu, darimu….

-Handwrite originally from Azaan-

Tuesday 15 March 2011

Powered by Blogger.