About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Retardless

Nak juga sembang pasal interview, asyik hampa ja.

Pada suatu hari, aku bertolak dari rumah pukul 11.30pg sampai kat Kulim, makan sat ngan ayah aku. Kemudian perjalanan kami diteruskan dan tiba lebih kurang 1.30 di UiTM Kedah. Mula mula hati ni bergetaq semacam ja, rasa janggal pon ada. Masuk ja galeri seni tu perasaan dah pelik. Tiba2 dia panggil masuk dalam bilik melukis, jalan la masuk. Ada ramai dalam tu, dengan beberapa objek ditengah tengah tu. Apa lagi, dia suruh lukis la benda depan mata tu, ada bola yang ditindih dengan kon, dengan tiang mini dibelakangnya serta ada langsir terjelir keluar dari atas. Mula mula sketching menggeletaq tangan aku, ntah kenapa. Lama lama elok dah melukis tapi takda lah lawa sangat mcm orang sebelah aku. haha. Sambung pula ujian kreativiti, ada line2 yang perlu disambung membentuk lukisan, aku main bantai ja. haish apa nak jadi jadi la. 


Hah kemudian part temuduga paling best, mula mula check dulu barang2 apa yang tak cukup, okay semua cukup. Test rabun warna, mak aih apa tu, pusing gambar tu nampak macam gunting, fuhh nasib baik betul, lulus ujian rabun warna dah. Kemudian jalan pi meja penemuduga tu dia panggil, aku pon duduk la. Selamba ja dia cakap "wa'alaikusalam" haha terpinga pinga aku bg salam. Pastu dia tnya, minat bidang apa, cakap la fotografi, kemudian dia minta folio seni, haha aku tak ambil kat maktab la abg oi. Hopefully tak kena potong markah. Memang kejap lah interview tuh, balik dengan muka girang je.

Sunday 17 April 2011

Powered by Blogger.