About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Post tak tentu hala

Aku sekarang tengah menunggu handphone baru dan surat tawaran dari universiti. Aku harap sangat dapat masuk UiTM ataupun UniKL dalam bidang multimedia/seni lukis & seni reka untuk memenuhi impian aku dalam menjadi jurugambar :) Sekarang tengah buat part time, tolong abah kat pejabat dan tengah berusaha menyiapkan lesen kereta dan motosikal. Minat aku terhadap lomografi ni semakin meningkat, teringin nak kumpui kamera lomo banyak banyak pastu join group Lomokids. Kat sini takda pun geng yang pakai kamera lomo, jadi teringin gila nak ada kawan yang ada minat yang sama. 
Aku pengguna Holga 135bc :)

Cepatlah mai Nokia X2-01 ngan surat tawaran :(

Friday 8 April 2011

Powered by Blogger.