About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Berapa hari lagi !

Assalamualaikum guys !

Apa gambaq ni ? Haha tiba tiba ja, dah la tengah puasa memang mantap lah. Koey teow goreng Doli Taiping merupakan tempat kegemaran aku kalau nak pekena koey teow goreng ! Orang memang ramai lah kalau pi situ, sebab terkenal lama dah.
Oh ya bukan ni yang aku nak cakap pun, saja introduction. hehe. Harini dah masuk hari ke-16 kita berpuasa dah ada dalam 3 hari lagi aku nak balik Kedah. yayy. Banyak persiapan rasanya nanti bila tiba di sana. Baju raya pun belum beli lagi. Ingat nak shopping dekat Queensbay lah, kehkeh :D 

                        
Hah Barney Stinson di sebelah ni ? Hehe kenal noh hangpa semua. Bukan apa aku suka suit dia ja, sangat eksklusif. Mahal kot. :)



Lepas tu ingat nak beli filem Lomography yang lain lain untuk dicuba dan ditembak olel Holga 120gcfn aku nih. Pastu boleh tengok hasil dia !

Monday 15 August 2011

One response to Berapa hari lagi !

  1. schacantik says:

    pergh barney stinson. and caption kau sama mcm caption aku kott.aku pna tulis. haha :DD

Powered by Blogger.