About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Next Target lah !

Okay Assalamualaikum again, haha tadi bukan post last malam ni, ada lagi.

Lepas bermain dengan kamera mainan ni, teringin pula aksesori tambahan untuk Holga 120gcfn aku nih. Dah malas nak buat DIY dah. Yelah, nak kena rewind film dalam gelap, tu yang susah. Jadi dah buat keputusan untuk dapatkan Superheadz 35mm adapter, senang sikit nak pakai !


Ciri ciri dia, ada frame counter, film advance indicator dan film rewinder, ha hat ni yang aku nak. Senang nak pusing tak payah nak cari kegelapan. *ayat tah papa. Paling best boleh amek sprocket holes ! Holga 120gcfn aku boleh menjadi seperti Sprocket Rocket lah ! woho !

Benda kedua yang aku nak, hm instant camera dari Polaroid ! Wow taste yang tinggi. Mau taknya filem mahai nak mampuih. Tapi ethusiasm aku tinggi jadi tak kisah semua ini. Kalau boleh nak yang macam ni, one step. Filem dari Impossible Project memang mahai, range harga dari RM60-80 satu pek. wohoo !



Ada internal flash gitu.


Okayh simpan duit !

Thursday 12 May 2011

Powered by Blogger.