About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Aku taktau mana satu dah


Masa depan ialah analog ! *walaupun tiada kena mengena dengan title post kali ini. Dah banyak sangat kamera yang aku minat, ni salah satu antaranya, Fisheye 2. Beza dia dengan Fisheye ialah viewfinder ja tak silap aku. Oh ya, kenapa nama dia 'MATA IKAN' ? Kerana gambar yang dihasilkan seperti pandangan seekor ikan, tak percaya ? Cuba check di Google atau Flickr. Malas nak bubuh sini. Gambar dia 170 darjah, memang kool. Flash dah ada, internal. Harga pun boleh la tahan affordable. Okay nantikan kedatangan aku wahai Fisheye 2!



Gambaran dengan lebih jelas

Wednesday 18 May 2011

One response to Aku taktau mana satu dah

  1. rie says:

    azaan
    aku ada fisheye pink nak let go
    aku tgh kumpul modal nak start bisnes so terpaksa let go dulu
    kalau berminat, let me know!

Powered by Blogger.