About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

Phailed (Failed)

Assalamualaikum semua penggemar kamera :)

Sebelum aku beli kamera Zenit 12 SD tu, aku agak teracun dengan gambar2 dari lens Helios 58mm F2 yang bokehnya agak kurang hajaq. Memang bokeh smooth dan swirly habis tak sangga la. Jadi aku pun test roll la masa dapat. Konon2 nya dapat lah bokeh macam yang disangka2 kan.

Ini gambar2 yang aku harap sangat boleh direalisasikan : 











Tapi ini hasil yang GAGAL dariku :






Saya dah fokus habis baik dan nampak sharp di viewfinder. Tapi hasilnya agak mengecewakan. Adakah salah rabun mata saya ni, atau lens ini rosak ? Masih tertanya tanya. Akan develop film dari kamera ini untuk melihat hasil yang lebih baik. 


Ini sahaja untuk hari ini. Bai :)

Monday 19 December 2011

Powered by Blogger.