About Me

My photo
I love cameras like a fat girl who loves Edward Cullen.

Followers

this is me, don’t ask anymore.

Assalamualaikum, malam yang berbau ayam di matrik melaka kali ini, azaan nak sembang pasai diri dia, entah tiba tiba ja datang firasat sebegitu rupa. Kalau ampa nak kenai sama azaan, ampa kena tau dulu ni. azaan seorang yang:
  • pemalu, entah kenapa aku cakap macam ni, memang kot. Aku memang payah nak tegur orang apatah lagi kalau orang tu aku tak kenal.
  • payah senyum, ha yang ni ampa kenalah buatkan aku tersenyum.
  • serabai, jarang sikat rambut, muka selenga rock kapak.
  • suka headbanging, memang tak boleh ubah tambah tambah kalau tengah dengar lagu ganas.
  • mesra kalau disapa, kalau tak sapa aku diammm ja. :D
  • memang kalut kalau  orang itu sama minat, kalau aku jumpa orang yang sama minat memang aku boleh kamcheng dan suka sembang pasai bab bab minat tu.
Jadi kalau ada budak KMM yang baca nih, pandai lah nak buat ghamai (ramai) dengan aku. hehe

Saturday 4 June 2011

Powered by Blogger.